Saturday, October 24, 2009

nerdeinnlegget

Er du en av de som har bekjentskaper som signerer epostene sine med: "denne eposten ble sendt fra min blackberry", eller: "meldingen er skrever på min iphone"?

Vel, denne posten ble skrevet på min htc tatoo - og det var ingen dans på roser!

Så neste gang du får en av disse meldingene, tenk da ikke: "for en tullebukk!" Men tenk heller: "for en supertulling, som bruker en halvtime på å skrive 4-5 setninger."

Ellers er jeg storfornøyd med telefonen - og øvelse gjør mester :)

2 comments:

  1. Ha ha! Hvis jeg hadde fått en tier for hver gang jeg har tenkt akkurat det!

    Først trodde jeg det var noe folk skrev bare for å brife, men så skjønte jeg at det kommer automatisk. Heldigvis.

    ReplyDelete
  2. Dette var jo opprørende nytt! Var ikke klar over at det kommer automatisk. Jeg kommer jo da til å bli et offer for mine egne fordommer heretter. Oh, the irony!

    ReplyDelete